dinsdag, juli 20, 2010






VAKANTIE !!!!!!!!!

Het is zover, de grote vakantie kan beginnen. We hebben het schooljaar goed en leuk afgesloten. We hadden eerst nog een heuse sleep-in, we mochten een nachtje komen kamperen op school. De laatste schooldag hebben we dan weer gevierd met een heuse barbecue. Kortom, ik heb een super jaar achter de rug op Ritmica.

De eerste twee weken van de vakantie zitten er ook weeral op. De eerste week ben ik op paardenkamp geweest bij Jonas en Leen. Het was daar super leuk maar, wel heel warm. Een hele week hebben we hard gewerkt. We hebben de paarden verzorgd, de stallen proper gemaakt en natuurlijk ook veel gereden. Op dinsdag mochten we zelfs springen. Dit vond ik wel het leukste van de week. Op donderdagavond mochten we wat langer blijven want, het was bonte avond. Eva had pannekoeken gebakken en we mochten allemaal een sketch of liedje brengen. Een dolle boel was het en wat was ik moe.
Het was echt een SUPER KAMP. Volgend jaar ga ik zeker en vast weer terug. Tot dan!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten