zondag, juli 19, 2009


























Er zit weeral een weekje vakantie op. Deze week was het een weekje thuis met mama. Eigenlijk hebben we van alles gedaan. Maandag hebben we samen een ruimteschip van lego in elkaar gestoken, dit was wel zwoegen hoor! Dinsdag heb ik mama dan in de steek gelaten en ben ik samen met Juf Nien en oma naar de zoo geweest. We zijn naar de baby olifant, Kai Mook, gaan kijken. Deze was wel héél lief. Woensdag ben ik dan bij opa met de lego gaan spelen. Opa wou ook naar de Tour de France kijken maar, hij is in slaap gevallen. Donderdag was een alles mag en niets moet dag. Vrijdag samen met oma en mama naar de stad gegaan. Mijn voeten waren te groot voor mijn crocs, dus kreeg ik er nieuwe. Ik mocht zelf de kleur kiezen, GEEL, oma en mama vonden dit niet zo'n goed idee maar, ik heb ze toch gekregen. 's Avonds zijn oma en opa dan bij ons komen eten, papa had mosselen met friet gemaakt. Mmmmmm, lekker!
Zondag was het dan eindelijk weer zover. Ik mocht op Joske gaan rijden. Ik heb ook les gekregen van Leen. Als we sneller gaan, moet ik altijd op en neer gaan. Best wel heel moeilijk! Ik zal hier nog veel op moeten oefenen.
Morgen ga ik op kamp, bij Ideekids. Ik kan haast niet wachten tot het morgen is, dan kan ik weer springen op het springkasteel en op de trampoline.
Slaapwel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten