maandag, juli 27, 2009

Mijn weekje Ideekids zit er weeral op en het was keitof. We zijn op wereldreis geweest. Eerst naar Japan of China, dit weet ik niet meer, daarna naar Afrika en ook in Marokko zijn we geweest.
In Japan hebben we geleerd dat de mensen met stokjes eten, hoe het liedje "broeder Jacob" is en we hebben gedanst zoals Kung Fu Panda. Toen we in Afrika waren, kregen we allemaal een bruin gezicht want, daar wonen negers. In Marokko hebben we dan weer onze handjes op papier getekend en beschilderd met henna. Op het einde van de week, is er altijd een optreden, wij gingen dansjes doen uit de verschillende landen. Je raadt het nooit! Ik moest voordansen en alle kindjes moesten mij nadoen. Mama en papa waren apetrots, ik denk dat ze dachten dat ik niet zo durven en doen. Je ziet maar he!
Zondag ben ik weer naar Joske geweest en heb ik weer heel flink geoefend op het op en neer gaan. Ik hoop maar dat ik het vlug ga kunnen want, volgende week ga ik voor de laatste keer deze vakantie want dan ga ik naar zee!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten