zaterdag, juli 11, 2009



Ik ben deze week voor de eerste keer naar mijn nieuwe school geweest. Het waren daar speelweken en zo kon iedereen elkaar al een beetje leren kennen. Maandag hebben mama en papa mij weg gebracht en vanaf dinsdag ben ik met de bus gegaan. Op school was het reuze leuk, we hebben spelletjes gespeeld, gevoetbald, met de lego gewerkt en naar de boerderij geweest. Ook het eten was zeer lekker, spinaziepuree, wortelpuree, vissticks, tomaten, pasta, chocoladepudding en wafeltjes. Je zou dus voor je plezier naar school gaan.
Ik ben dinsdag wel ziek geworden in de bus, ik was toch wel een beetje zenuwachtig. Helemaal alleen met de bus, nieuwe kindjes, naar de grote school. Je zou van minder zenuwachtig worden. Gelukkig waren de zenuwen woensdag al weg en kon ik bijna niet wachten tot de bus er was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten