maandag, oktober 19, 2009

WEEK VAN HET BOS

Vorig week was het bij ons op school, week van het bos en wij zijn op uitstap geweest. We zijn naar TIVOLI in MECHELEN geweest. Keileuk was het daar! Van juf Gregoir en juf Chris, die is terug van vakantie, hebben we onze bokes gekregen en toen konden we op pad. Samen met klasje oranje en rood. We hebben in de speeltuin gespeeld en dieren eten gegeven, er was ook een varken. 's Avonds was ik wel steendood moe.
Zaterdag ben ik dan weer bij Eva gaan paardrijden, eerst weer helemaal alleen in de les en daarna is Evie bij mij komen zitten. Zo kon ik ook heel snel gaan met Polleke, toen durfde ik het wel. Ik moest zaterdag op Polleke rijden want, Joske was een beetje ziek. Ik heb hem dan ook mogen verzorgen en ik heb hem dikke knuffels gegeven. Hopelijk is hij snel beter.
Na Eva ben ik dan naar oma gegaan want, ik mocht daar blijven slapen. Dolle pret natuurlijk. Ik heb dan samen met oma naar de film Bolt gekeken, opa niet, die is in slaap gevallen.
Zondag ben ik samen met oma naar de vliegtuigen gaan kijken en ik heb 2 echte piloten gezien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten