maandag, oktober 12, 2009

HIER ZIJN WE WEER











Ik heb een heleboel te vertellen hoor!


Vorige week zaterdag, zijn we met school gaan wandelen. Alle mama's en papa's, broers en zussen mochten mee. Het was heel leuk. Het was best wel een grote wandeling, door de bossen van Zoersel. We moesten pijlen zoeken in verschillende kleuren, dit was de route die we moesten volgen, en op die pijlen stond ook een letter, met deze letter moesten we dan een woord vormen. Best wel moeilijk. Na het einde van de wandeling was ik best wel moe maar, het was reuze gezellig.
Vrijdag had ik geen school en ben ik samen met Leen naar Eva geweest. Ik ben voor de eerste keer met Joske op straat mogen gaan wandelen, een hele toer hebben we gedaan. Mama was natuurlijk ook mee maar, die mocht ernaast lopen. Ze had maar schrik dat er iets ging gebeuren. Ik niet hoor! Ik vond het best wel spannend.
Zaterdag heb ik dan ook mijn eerste echte paardrijles gekregen van Eva. In het begin zag ik het niet zo goed zitten maar, als ik een tijdje bezig was ging het al heel wat beter. Eva zij dat ik het heel goed gedaan heb en dat ik volgende week zeker en vast mag terugkomen. Ze heeft me zelfs gezegd dat als ik nog zo goed mijn best doe, ik weer met Joske mag gaan wandelen op straat. JOEPIE!
Vanaf vandaag start op school onze week van het bos. Ik ben benieuwd wat we allemaal gaan leren en doen. Eén ding staat vast, donderdag trekken we erop uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten