dinsdag, oktober 27, 2009



Weer een korte maar leuke week op school. Ik moest woensdag niet naar school, het was vakantie, en ik mocht lekker een hele dag bij mama thuis zijn. We hebben de hele dag spelletjes gespeeld en we zijn ook gaan fietsen, we hebben dan een bezoekje gebracht aan de klas van Juf Nien.
Vanaf donderdag mocht Fritsy komen logeren, dit is de logeerbeer van de klas. Ik was supertrots dat die mij mocht komen slapen. Vrijdag moest ik nog wel naar school maar, ik heb hem de doos met Star Wars gegeven zodat hij wat kon spelen. 's Avonds ben ik met oma nog naar het bosfeest op mijn oude school geweest. Keileuk! Quinten en Jonas waren er ook.
Zaterdag zijn we dan eerst naar Eva gegaan want, ik had weer les. Daarna zijn we naar de basketbal van broer gaan kijken.
Zondag zijn we gaan fietsen, ik mocht voor de eerste keer zonder zijwieltjes proberen te fietsen. Dit was best wel moeilijk. Gelukkig was Fritsy erbij, die kon me een beetje helpen.
Op tijd ons bed in want, we waren best wel moe. Morgen gaat Fritsy weer mee met de bus naar school. Tot de volgende keer Fritsy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten