maandag, september 14, 2009

De eerste volledige week school zit er ook weeral op en het was een super week.
Op school spelen we veel spelletjes, zowel met Juf Gregoir als met Juf Chris. Super leuk! We hebben deze week ook voor de eerste keer turnen gehad, we moesten lopen en springen. In de klas leren we ook een heleboel, ik ben deze week begonnen met te leren schrijven, mijn naam en cijfer 1, super trots ben ik erop dat ik dit al kan.
We zijn ook gaan zwemmen deze week, eerst hebben we geleerd dat onze benen en armen open en dicht moeten en daarna mochten we spelen, ook van de glijbaan.
Het eten op school is ook nog altijd super lekker, we hebben deze week kroketjes en vis gekregen.
Zaterdag ben ik dan weer naar Joske geweest. Mama zegt dat het al heel goed gaat. Ik heb ook op het grote paard van Leen mogen rijden, Falco. Dit was keitof en ik ben niet bang.
Zondag zijn we dan naar Danny en Tanja geweest, daar heb ik samen met broer, Jana en Silke op de trampoline gesprongen. Ze hebben daar nu ook een hele lieve grote hond. Mama zegt dat het nog een kleine is en dat hij nog veel moet groeien maar, dat geloof ik niet hoor! Ik vond het al een grote hond.
Morgen mag ik weer met de bus naar school. Joepie!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten