maandag, september 07, 2009

MIJN EERSTE WEEK SCHOOL

De vakantie zit er weeral op evenals mijn eerste week school.
Ik moet jullie eerlijk zeggen, het was een leuke week. Ik zit met 6 kindjes in de klas en mijn klas juf noemt, Juf Gregoir en mijn MPI-juf noemt Juf Chris. Ik vind Juf Gregoir de liefste.
Ik zit in de gele klas, wij hebben geen eerste of tweede of .... leerjaar, wij hebben alleen maar kleurtjes. Als ik nu flink mijn best doe in rekenen of taal, dan kan het zijn dat ik daarvoor dan naar een ander klasje moet. We eten ook elke middag warm eten op school, zo heb ik al kip gegeten en pasta en frietjes. Lekker hoor!
's Morgens moet ik dan op 7.15uur de bus, het zonnetje, nemen. Ik vind dit reuze leuk, ik kan haast niet wachten tot de bus gestopt is om op te stappen. Deze bus brengt mij dan 's ochtends naar school en 's avonds weer terug naar huis.
Als ik 's avonds thuiskom, ben ik wel héél moe, ik eet dan nog een boterhammetje en dan ga ik naar bad en bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten