maandag, september 28, 2009

Het is weeral een tijdje geleden en ondertussen heb ik weeral zoveel gedaan. Waar zal ik eens beginnen?
Oh ja, school. Ik ga nog altijd even graag naar school want, het is daar super leuk. We spelen nog altijd evenveel spelletjes maar, mama zegt dat we ondertussen ook wel een beetje zullen leren. Daar ben ik nog niet zo zeker van hoor! Ik weet wel dat we in de klas oefeningen moeten maken, deze zijn best wel leuk. Tijdens de speeltijd ga ik altijd voetballen met Wouter van klasje rood. Ondertussen zijn mama en papa ook al op bezoek geweest in mijn klasje bij Juf Gregoir en Juf Chris. Deze hebben dan verteld hoe ik het doe in de klas en wat we nog allemaal gaan leren en doen dit schooljaar. Dit juf wist hen te vertellen dat we allemaal slimmer waren dan dat ze verwacht hadden, goed he! Mama en papa waren best fier op me toen ze te horen kregen dat ik het zo goed deed op school. Wat hadden ze anders verwacht?
Ik heb ook aan mijn eerste veldlopen meegelopen, samen met alle kindjes van de klas. In het begin, bij het starten, was ik wel even bang. Er ging zo'n harde toeter en dat zag ik eventjes niet zitten. Gelukkig was juf Gregoir er om me gerust te stellen en toen ben ik maar beginnen lopen. Ik ben dan toch kampioen geworden en Kenzo is gevallen.
Vorig weekend ben ik bij oma mogen gaan slapen, dit was super leuk. Juf Nien was er ook en aan haar heb ik ook alles verteld van op school.
Ik ga ook nog altijd naar Eva maar, ik wil niet meer op Joske rijden. Daar ben ik ondertussen al te groot voor. Ik mag nu op Belleke rijden, die is een beetje groter. Mama zag het in het begin niet zo goed zitten want, Belleke kan streken hebben maar, voor mij geeft dit niet. Best wel cool zo'n grotere pony.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten