vrijdag, september 04, 2009


















HOERA!!! SPEELSTRAAT!!!!



Een hele week kunnen we buiten op straat spelen zonder dat we naar de auto's moeten kijken. Alle kindjes van de hele straat komen dan buiten en dat zijn er een heleboel hoor!
Mama en Gerd, onze buurvrouw, zorgen er ook steeds voor dat er leuke dingen te doen zijn. Dit jaar was het thema kunst met een hele grote K. We hebben wel wat gemaakt, maskers in gips, dromenvanger, echte schilderijen en als laatste, maar wel het lekkerste een snoeptaart. Je ziet, ik kan soms wel creatief zijn.
Er waren ook een heleboel leuke fietsen en spelletjes en zoals elk jaar hadden we ook een reuze grote zandbank.
Het was dus een week vol pret, ik kon haast niet wachten tot de straat afgesloten werd en ik naar buiten kon.
Om 19 uur vertelde Gerd ons dan ook nog een verhaaltje, het was de bedoeling dat we dan al een beetje moe waren maar, dan was ze aan het verkeerde adres.
Op zaterdag moesten we vroeg uit de veren want, ze brachten al heel vroeg het springkasteel voor ons straatfeest. Een hele dag de straat afgesloten en alle mama's en papa's kwamen ook buiten, een gezellige boel.
's Avonds hebben we dan ook allemaal samen buiten gegeten.

Anton, de papa van Roby, had een hele lekkere paƫlla gemaakt en voor de kindjes was er spaghetti, gemaakt door Koen, de papa van Toon.
Na het eten was het dan tijd voor het Swingpaleis. Het waren de mama's tegen de papa's en je kan al raden wie er gewonnen heeft zeker. De mama's natuurlijk!
Om 22 uur was ons feest ten einde en was het voor mij tijd om in mijn bedje te kruipen want, ik was steendood moe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten